Vad händer om min bil inte är samma skick som jag tidigare angett?

Vi strävar alltid efter att ge dig ett så korrekt bud som möjligt innan vi hämtar upp din bil. Budet baseras bland annat på informationen du angett om bilens skick och utrustning.

När vi hämtar din bil gör vi en inspektion för att stämma av att bilen beskrivits korrekt. Om bilens skick eller utrustning skulle avvika, till exempel att vi hittar ej kommunicerade lack- och fälgskador, bucklor eller slitna däck, kommer vi att behöva justera budet.

Vi förklarar vilka skador eller fel som upptäckts samt summan motsvarande den reparation som behövs. Du får sedan ett nytt prisförslag på plats som du får tacka ja eller nej till.

Om du hittar en nya skada eller fel innan upphämtningen
Hör av dig till oss om din bil fått en skada mellan att upphämtningen bokades och upphämtningstillfället så att vi kan ge dig ett nytt bud innan upphämtningen. Det är extra viktigt att kontakta oss om vindrutan har skadats.

 

Vår kundsupport har öppet: Vardagar: 08.00 – 20.00, Helger: 10.00 – 17.00


Telefon: 08 - 792 01 01

Email: hej@carla.se


Vill du hellre chatta med oss? Klicka på den runda chatt-ikonen längst ner till höger för att börja chatta.