Såhär gör du för att registrera en retur:
Maila oss på support@carla.se och märk ämnesraden med ordet: retur + bilens registreringsnummer.
I mailet ser vi gärna att du skriver returorsak samt bilens aktuella mätarställning för smidigast hantering av ditt ärende. Det vill säga antalet körda mil sedan du fått bilen levererad.
Du kan även ringa oss på 08 - 792 01 01 för att få hjälp med att registrera ditt returärende.
Vad händer sen?
Efter att returen registrerats kommer Carla att kontakta dig för att boka en passande tid för inspektion och upphämtning av bilen. Vid inspektionen är det viktigt att tillhörande utrustning i samband med köp finns med. När inspektionen är färdig och godkänd kommer Carla att återbetala dig. Om du har ett billån via Santander Consumer Bank så måste du kontakta dom och be om en lösenoffert för att avsluta ditt lån.
Se våra allmänna villkor för mer information kring ångerrätt och retur.